Saturday, April 30, 2011

Dinner

Today for dinner I made myself some Kraft Mac & Cheese. I used farm fresh raw milk from a local farm and home made butter. In the mac and cheese I put two cut up hot dogs as well as a good amount of Louisiana hot sauce. For my drink I had some grape juice.

Also, Louisiana hot sauce is the best hot sauce if you have never had some, buy some it is only like one dollar for a bottle of it. It kills all other hot sauces!


33 comments:

  1. Did you look at my blog today? lol..

    ReplyDelete
  2. this looks so good. What a great idea

    ReplyDelete
  3. @ Bob Ross' Blogs
    yes, yes i did

    ReplyDelete
  4. Tempted to try this hot sauce you speak of, chances are i'll have to order it lol

    ReplyDelete
  5. Damn that sounds good, may have to try it some time

    ReplyDelete
  6. omg this looks so yummy. :D

    i love your blog. so original.

    youll have to come to my place and make me dinner ;)

    ReplyDelete
  7. Damn, now I want to eat Mac&Cheese.

    ReplyDelete
  8. I can already tell this blog is going to get me in to trouble.. I will never stop wanting to eat! I liked the hot sauce tip, sounds good.

    ReplyDelete
  9. This here blog, I love it! You're a foodie right after my own heart, eating the everyman's food rather than all that pretentious French crap-ola. Keep up the good work!

    ReplyDelete
  10. I have to say, one of my favorite things is to add tabasco sauce to mac and cheese. you should give it a shot.

    ReplyDelete
  11. @philmin9
    LOUISIANA HOT SAUCE!

    ReplyDelete
  12. Haha, all your stuff looks delicious!

    ReplyDelete
  13. My girlfriend is OBSESSED with Louisiana Hot Sauce and Mac and cheese. I never quite got it. Lol.

    ReplyDelete
  14. Nom nom nom, yumm, damn that looks good.

    ReplyDelete
  15. Classic mac & cheese! Gotta love it. Having it with a little black pepper is good too

    ReplyDelete
  16. that looks so good right now

    ReplyDelete
  17. I need to stop surfing blogs when I'm hungry, brb eating :P

    ReplyDelete
  18. I agree Xiism, all this wants to make me do it eat something. great post tho!

    ReplyDelete
  19. This looks like some really gooood munchie food ;)

    ReplyDelete
  20. It's times like these I wish I wasn't lactose intolerant... So I shall enjoy my milks and cheese vicariously through this blog!

    ReplyDelete
  21. looks pretty tasty, have a good one!

    ReplyDelete
  22. fuck you man you dont have the right to do this to me baaawwww

    ReplyDelete
  23. looks nice! nice blog dude!

    ReplyDelete
  24. Awesome, that makes me hungry though.

    ReplyDelete
  25. kraft mac and cheese is also good with a can of drained stewed/diced tomatoes thrown in :)

    ReplyDelete
  26. have you ever tried that mexican hot sauce called valentina? It's pretty good, but in some foods valentina tastes great on them.

    ReplyDelete
  27. i remember hot dogs and mac n' cheese. i used to have that as a kid

    ReplyDelete